Kontakt                

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 13:00-17:00.

Koronawirus a działalność firmy

smilie-4881520_640png


Obsługa klientów i godziny pracy

W związku z licznymi pytaniami klientów informujemy, że pracujemy normalnie, tylko tymczasowo zdalnie. Koronawirus nie spowoduje dezorganizacji w naszej pracy. Zamówienia można składać normalnie i będą one realizowane terminowo. Dysponujemy własnymi, firmowymi zasobami bibliotecznymi, jak również mamy pełny dostęp do bibliotek internetowych (płatnych i darmowych), dzięki czemu zamknięcie bibliotek i czytelni na uczelniach nie wpłynie na realizację zamówień. Ze względu na zagrożenie epidemiczne mogą nieco zmienić się zasady odbioru zamówień (szczegóły poniżej).


Co, jeśli zachoruje redaktor?

W przypadku choroby redaktorów jesteśmy przygotowani na zorganizowanie zastępstw, nie powinno zatem dojść do opóźnień. Jedynie w sytuacjach, kiedy zamówienie jest na ukończeniu i trzeba więcej czasu na wdrożenie się w przejętą po koledze lub koleżance pracę, może dojść do minimalnych przesunięć terminów, nie więcej jednak niż kilkudniowych, spowodowanych tą nadzwyczajną sytuacją.


 

Zmiany zasad pracy biura i obsługi Klientów w związku z zagrożeniem epidemiologicznym koronawirusem

Nowe zamówienia

W związku z wdrożeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego zmieniają się zasady składania i odbierania zamówień. Pracujemy normalnie, jednak ze względu na epidemię nie jest możliwe składanie zamówień w stacjonarnym BOK u konsultanta. Ponieważ nie możemy narażać zdrowia i życia naszych Klientów i pracowników, prosimy o przesyłanie zamówień drogą elektroniczną. Nie  wpływa to w żaden sposób na formę odbioru zamówienia. W razie pytań  jesteśmy dostępni pod telefonami:

735451971

717812741

600914432


Odbiory zamówień

Ze względu na zalecenia GIS i WHO apelujemy o  wybór odbioru zamówień zdalnie. Można bez problemu zamienić odbiór osobisty na wysyłkę zamówienia za pobraniem. W tym wypadku również płacicie Państwo przy otrzymaniu zamówienia. Z powodu koronawirusa zamówienia nie będą wysyłane Pocztą Polską, a przez Inpost. W celu zachowania procedur bezpieczeństwa wszystkie przesyłki pobraniowe będą wysyłane przez paczkomaty Inpost. Zalecany jest odbiór również z paczkomatu, gdyż jest to w tej chwili najbezpieczniejsza dla zdrowia  forma odbioru zamówienia. Prosimy o kontakt, czy chcecie Państwo odebrać przesyłkę jednak od kuriera - wbrew zaleceniom GIS, WHO i i Inpost, czy możemy wysłać zamówienie na paczkomat w sposób bezpieczny dla życia i zdrowia. W przypadku wyboru paczkomatu, prosimy o podanie jego numeru i adresu - informacje te znajdują się na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

Zmiana formy odbioru na zdalny nic nie kosztuje, a ratuje życie i zdrowie!


Aktualne informacje na temat zasad dostarczania przesyłek przez Inpost znajdują się tutaj


 Klientów odbierających opracowania osobiście  prosimy o wyrozumiałość. W skrajnych wypadkach jesteśmy skłonni umożliwić odbiór osobisty w BOK, jednak wymagamy bezwzględnego zachowania procedur bezpieczeństwa - pobranie i nałożenie jednorazowej maseczki oraz dezynfekcja rąk przed wejściem do biura. Klienci nieumówieni nie będą obsługiwani - w tej chwili pracujemy wyłącznie zdalnie, więc ktoś musi specjalnie przyjechać, narażając swoje zdrowie, aby obsłużyć klienta decydującego się na odbiór osobisty wbrew zaleceniom GIS. Do czasu odwołania zagrożenia epidemicznego zalecamy zatem zdrowy rozsądek i odbieranie zamówień zdalnie.


Czytelnia gotowych prac jest tymczasowo nieczynna  - do odwołania stanu epidemii.


Standardowe zasady obsługi

[tymczasowo niedostępne w związku z zagrożeniem epidemicznym]


 Można przeglądać wykonane przez nas wcześniej wzorce prac w naszej Czytelni. Czytelnia gotowych prac jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-16.00 - prace do przeglądania na miejscu należy zamawiać mailowo minimum dzień roboczy wcześniej

W lipcu i sierpniu czytelnia jest nieczynna.

Dni wolne i ograniczenia w obsłudze stacjonarnej:

  • weekendy;
  • dni ustawowo wolne od pracy, w tym 1 i 11 listopada, Boże Narodzenie (wraz z Wigilią), 6 stycznia, Wielkanoc, 1-3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia;
  • majówka - 1-4 maja 2020 stacjonarne BOK będzie nieczynne; DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA
  • 1.07-1.09.2020 r. DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA (z wyjątkiem weekendów i  dni ustawowo wolnych od pracy) - zamówienia są w tym okresie  przyjmowane i wysyłane normalnie, jednak nie można ich osobiście odbierać w BOK; Normalnie dostępne są natomiast odbiory mailowe i pobraniowe (Pocztex, paczkomaty Inpost)
  • 31 października 2019,
  • W OKRESIE   23.12.2019r.- 2.01.2020r. DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). STACJONARNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA  JEST W TYM CZASIE NIECZYNNE. USŁUGI TE ZOSTANĄ PONOWNIE URUCHOMIONE OD 2.01.2020 r.