Kontakt                

Al. Wiśniowa 36a lok. 109
53-137 Wrocław
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 13:00-17:00.

Koronawirus a działalność firmy

smilie-4881520_640png


Obsługa klientów i godziny pracy

W związku z licznymi pytaniami klientów informujemy, że pracujemy normalnie, tylko tymczasowo zdalnie, podobnie jak uczelnie. Koronawirus nie spowoduje dezorganizacji w naszej pracy. Zamówienia można składać normalnie i będą one realizowane terminowo. Dysponujemy własnymi, firmowymi zasobami bibliotecznymi, jak również mamy pełny dostęp do bibliotek internetowych (płatnych i darmowych), dzięki czemu zamknięcie bibliotek i czytelni na uczelniach nie wpłynie na realizację zamówień. Ze względu na zagrożenie epidemiczne mogą nieco zmienić się zasady odbioru zamówień (szczegóły poniżej).


Co, jeśli zachoruje redaktor?

W przypadku choroby redaktorów jesteśmy przygotowani na zorganizowanie zastępstw, nie powinno zatem dojść do opóźnień. Jedynie w sytuacjach, kiedy zamówienie jest na ukończeniu i trzeba więcej czasu na wdrożenie się w przejętą po koledze lub koleżance pracę, może dojść do minimalnych przesunięć terminów, nie więcej jednak niż kilkudniowych, spowodowanych tą nadzwyczajną sytuacją.

Zmiany zasad pracy biura i obsługi Klientów w związku z zagrożeniem epidemiologicznym koronawirusem

Nowe zamówienia

W związku z wdrożeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego zmieniają się zasady składania i odbierania zamówień. Pracujemy normalnie, jednak ze względu na gwałtowny wzrost nowych zachorowań na Covid-19, jaki miał miejsce od początku października 2020 r. nie jest możliwe składanie zamówień osobiście w stacjonarnym BOK u konsultanta. Zamiast tego uruchomiliśmy trzy infolinie, które bez problemy zastąpią osobistą wizytę w biurze. Uprościliśmy też zasady składania zamówień drogą elektroniczną. Aby złożyć zamówienie nie jest potrzebny odręczny podpis - umowy można przesyłać wypełnione komputerowo. Zamówienie złożone elektronicznie nie wpływa  w żaden sposób na jego formę odbioru. Jesteśmy dostępni pod telefonami:

Odbiory zamówień

Ze względu na zalecenia Ministerstwa Zdrowia, GIS i WHO apelujemy o wybór odbioru zamówień zdalnie. Zamówienia złożone przed 1 października 2020 r. z odbiorem osobistym można bez problemu zmienić na wysyłkę zamówienia za pobraniem. W tym wypadku również płacicie Państwo przy otrzymaniu zamówienia. W tej chwili tymczasowo dostępny jest wyłącznie zdalny odbiór zamówień - do odwołania. Jak tylko sytuacja epidemiczna ulegnie poprawie do bezpiecznego poziomu, odbiory osobiste zostaną przywrócone. Z powodu koronawirusa zamówienia będą wysyłane wyłacznie przez Inpost. W celu zachowania procedur bezpieczeństwa wszystkie przesyłki pobraniowe będą wysyłane przez paczkomaty Inpost. Zalecany jest odbiór również z paczkomatu, gdyż jest to w tej chwili najbezpieczniejsza dla zdrowia forma odbioru zamówienia.  W przypadku wyboru paczkomatu, prosimy o podanie jego numeru i adresu - informacje te znajdują się na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Prosimy o kontakt, jeśli chcecie Państwo odebrać przesyłkę jednak od kuriera - proszę przy tym  pamiętać, że jest to wbrew zaleceniom Ministerstwa Zdrowia, GIS i WHO.

Ilość zakażeń ciągle rośnie, prosimy zatem o zachowanie zasad bezpieczeństwa.

covidjpg


Aktualne informacje na temat zasad dostarczania przesyłek przez Inpost znajdują się tutaj


 Klientów odbierających opracowania osobiście  prosimy o wyrozumiałość. Ta forma jest tymczasowo niedostępna - do odwołania w przypadku poprawy sytuacji epidemicznej w kraju. W tej chwili pracujemy wyłącznie zdalnie, aby uniknąć zakażeń i zapewnić ciągłość obsługi i brak opóźnień w realizacji zamówień. Do czasu odwołania zagrożenia epidemicznego zalecamy zatem zdrowy rozsądek i odbieranie zamówień zdalnie.


Czytelnia gotowych prac jest tymczasowo nieczynna - do odwołania stanu epidemii.

Standardowe zasady obsługi

[tymczasowo niedostępne w związku z zagrożeniem epidemicznym]


 Można przeglądać wykonane przez nas wcześniej wzorce prac w naszej Czytelni. Czytelnia gotowych prac jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-16.00 - prace do przeglądania na miejscu należy zamawiać mailowo minimum dzień roboczy wcześniej

W lipcu i sierpniu czytelnia jest nieczynna.

Dni wolne i ograniczenia w obsłudze stacjonarnej:

  • weekendy;
  • dni ustawowo wolne od pracy, w tym 1 i 11 listopada, Boże Narodzenie (wraz z Wigilią), 6 stycznia, Wielkanoc, 1-3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia;
  • majówka - 1-4 maja 2020 stacjonarne BOK będzie nieczynne; DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA
  • 1.07-1.09.2020 r. DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA (z wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy) - zamówienia są w tym okresie przyjmowane i wysyłane normalnie, jednak nie można ich osobiście odbierać w BOK; Normalnie dostępne są natomiast odbiory mailowe i pobraniowe (Pocztex, paczkomaty Inpost)
  • 31 października 2019,
  • W OKRESIE   23.12.2020r.- 4.01.2021r. DOSTĘPNA BĘDZIE WYŁĄCZNIE OBSŁUGA INTERNETOWA (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i weekendów). STACJONARNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEST W TYM CZASIE NIECZYNNE. USŁUGI TE ZOSTANĄ PONOWNIE URUCHOMIONE OD 4.01.2021 r.