Wysyłka formularza NIE zobowiązuje do skorzystania z usług i NIE stanowi umowy oraz NIE jest zamówieniem.

Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do stworzenia spersonalizowanej oferty pomocy w pisaniu prac oraz przesłania wzorów niezbędnych dokumentów (wzór umowy, warunki gwarancji, cenniki, inne) i materiałów promocyjnych (kody rabatowe, zniżki, e-prezenty).

Zgoda obejmuje przesyłanie informacji drogą elektroniczną, taką jak e-mail lub SMS.

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych poprzez kontakt z administratorem RODO: rodo@edu-pomocnik.pl

Twój e-mail (konieczny poprawny,  aby otrzymać odpowiedź)
Telefon (na wypadek literówek w adresie e-mail lub problemów z serwerem poczty, np. trafieniem w spam)
Treść wiadomości:
Załącznik 1
Załącznik 2
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Obsługa Klientów i godziny pracy

W związku z licznymi pytaniami Klientów informujemy, że ze względu na dużą liczbę zamówień w bieżącym okresie byliśmy zmuszeni zracjonalizować organizację pracy bez ryzyka podnoszenia cen usług dla Klientów. Zawieranie umów odbywa się zdalnie, aby umożliwić więcej odbiorów osobistych zamówień w naszym biurze. Zamówienia można składać poprzez e-mail (wysyłka umowy i wymaganych dokumentów na adres bok@edupomocnik.hub.pl), co nie wpływa na sposób odbioru, w tym możliwość odbioru osobistego. W zawarciu umowy pomoże telefonicznie konsultant. Można go o wszystko wypytać i wspólnie z nim wypełnić umowę. Takie rozwiązanie umożliwia udostępnienie większej liczbie klientów odbiorów osobistych.

Nowe zamówienia

W związku z dużym wzrostem liczby zamówień, obecnie nie jest możliwe składanie zamówień osobiście w stacjonarnym BOK u konsultanta. Zamiast tego uruchomiliśmy trzy infolinie, które bez problemu zastąpią osobistą wizytę w biurze. Uprościliśmy też zasady składania zamówień drogą elektroniczną. Aby złożyć zamówienie nie jest potrzebny odręczny podpis – umowy można przesyłać wypełnione komputerowo. Zamówienie złożone elektronicznie nie wpływa w żaden sposób na jego formę odbioru.

Co, jeśli zachoruje redaktor?

W przypadku choroby redaktorów jesteśmy przygotowani na zorganizowanie zastępstw, nie powinno zatem dojść do opóźnień. Jedynie w sytuacjach, kiedy zamówienie jest na ukończeniu i trzeba więcej czasu na wdrożenie się w przejętą po koledze lub koleżance pracę, może dojść do minimalnych przesunięć terminów, nie więcej jednak niż kilkudniowych, spowodowanych tą nadzwyczajną sytuacją.

Odbiory zamówień

Osobiście można odbierać jedynie duże zamówienia, powyżej 30 stron. W tym celu należy umówić się na konkretny dzień i godzinę z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Zamówienia można też odbierać wysyłkowo – dostępna jest wyłka z płatnością przy odbiorze kurierem lub przez paczkomaty Inpost.  W przypadku wyboru paczkomatu, prosimy o podanie jego numeru i adresu - informacje te znajdują się na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat. Aktualne informacje na temat zasad dostarczania przesyłek przez Inpost znajdują się tutaj

Klientów pragnących odebrać mniejsze opracowania osobiście prosimy o wcześniejsze ustalanie terminów (minimum 3 dni do przodu). Proszę pamiętać, że na czas odbioru zamówienia pracownik obsługi praktycznie nie może zajmować się niczym innym. Nie może też w tym czasie obsługiwać innych Klientów. Musielibyśmy zatem zatrudnić dodatkowe osoby do obsługi, co skutkowałoby wzrostem kosztów działalności i wyższymi cenami dla Klientów.  Dbając o dobre proporcje jakości do ceny staramy się unikać wszelkich niepotrzebnych kosztów.

Dni wolne i ograniczenia w obsłudze stacjonarnej:

  • Wszystkie weekendy – pracujemy od poniedziałku do piątku
  • Dni ustawowo wolne od pracy, w tym 1 i 6 stycznia, Wielkanoc, 1-3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, Boże Narodzenie (wraz z Wigilią)
  • Okres wakacyjny – 1.07-1.09.2023 r. – pracujemy normalnie, ale wyłącznie zdalnie, co oznacza, że dostępna będzie wyłącznie obsługa telefoniczna i internetowa (z wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy) - zamówienia są w tym okresie przyjmowane i wysyłane normalnie, jednak nie można ich osobiście odbierać w BOK; dostępne są natomiast odbiory mailowe i pobraniowe (Pocztex, paczkomaty Inpost)
Buiro Edu-pomocnik Wrocław

Zadzwoń

Biuro stacjonarne (BOK)

al. Wiśniowa 36 A

Wrocław

czynne od poniedziałku do piątku

w godz. 13:00-17:00.

 

Ze względu na duże obłożenie zamówieniami w bieżącym okresie, BOK obsługuje obecnie jedynie odbiory dużych zamówień (powyżej 60 stron) na umówione godziny.

Pozostała obsługa bezpośrednia Klientów przez BOK (zawieranie umów w biurze, odbiory małych zamówień w biurze) jest tymczasowo niedostępna.

Możliwa jest wyłącznie obsługa zdalna – telefoniczna  i internetowa.

Edu-pomocnik - pomoc w pisaniu prac - logo

Kontakt

Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta:

Oferta, umowy, stan zamówień:

tel.  71 78 12 741