Wysyłka formularza NIE zobowiązuje do skorzystania z usług i NIE stanowi umowy oraz NIE jest zamówieniem.
Wysyłając wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do stworzenia spersonalizowanej oferty pomocy w pisaniu prac oraz przesłania wzorów niezbędnych dokumentów (wzór umowy, warunki gwarancji, cenniki, inne) i materiałów promocyjnych (kody rabatowe, zniżki, e-prezenty).
Zgoda obejmuje przesyłanie informacji drogą elektroniczną, taką jak e-mail lub SMS.
W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych poprzez kontakt z administratorem RODO: rodo@edu-pomocnik.pl
W związku z licznymi pytaniami Klientów informujemy, że ze względu na dużą liczbę zamówień w bieżącym okresie byliśmy zmuszeni zracjonalizować organizację pracy bez ryzyka podnoszenia cen usług dla Klientów. Zawieranie umów odbywa się zdalnie, aby umożliwić więcej odbiorów osobistych zamówień w naszym biurze. Zamówienia można składać poprzez e-mail (wysyłka umowy i wymaganych dokumentów na adres bok@edupomocnik.hub.pl), co nie wpływa na sposób odbioru, w tym możliwość odbioru osobistego. W zawarciu umowy pomoże telefonicznie konsultant. Można go o wszystko wypytać i wspólnie z nim wypełnić umowę. Takie rozwiązanie umożliwia udostępnienie większej liczbie klientów odbiorów osobistych.
W związku z dużym wzrostem liczby zamówień, obecnie nie jest możliwe składanie zamówień osobiście w stacjonarnym BOK u konsultanta. Zamiast tego uruchomiliśmy trzy infolinie, które bez problemu zastąpią osobistą wizytę w biurze. Uprościliśmy też zasady składania zamówień drogą elektroniczną. Aby złożyć zamówienie nie jest potrzebny odręczny podpis – umowy można przesyłać wypełnione komputerowo. Zamówienie złożone elektronicznie nie wpływa w żaden sposób na jego formę odbioru.
W przypadku choroby redaktorów jesteśmy przygotowani na zorganizowanie zastępstw, nie powinno zatem dojść do opóźnień. Jedynie w sytuacjach, kiedy zamówienie jest na ukończeniu i trzeba więcej czasu na wdrożenie się w przejętą po koledze lub koleżance pracę, może dojść do minimalnych przesunięć terminów, nie więcej jednak niż kilkudniowych, spowodowanych tą nadzwyczajną sytuacją.
Osobiście można odbierać jedynie duże zamówienia, powyżej 30 stron. W tym celu należy umówić się na konkretny dzień i godzinę z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Zamówienia można też odbierać wysyłkowo – dostępna jest wyłka z płatnością przy odbiorze kurierem lub przez paczkomaty Inpost. W przypadku wyboru paczkomatu, prosimy o podanie jego numeru i adresu - informacje te znajdują się na stronie https://inpost.pl/znajdz-paczkomat. Aktualne informacje na temat zasad dostarczania przesyłek przez Inpost znajdują się tutaj
Klientów pragnących odebrać mniejsze opracowania osobiście prosimy o wcześniejsze ustalanie terminów (minimum 3 dni do przodu). Proszę pamiętać, że na czas odbioru zamówienia pracownik obsługi praktycznie nie może zajmować się niczym innym. Nie może też w tym czasie obsługiwać innych Klientów. Musielibyśmy zatem zatrudnić dodatkowe osoby do obsługi, co skutkowałoby wzrostem kosztów działalności i wyższymi cenami dla Klientów. Dbając o dobre proporcje jakości do ceny staramy się unikać wszelkich niepotrzebnych kosztów.
al. Wiśniowa 36 A
Wrocław
czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 13:00-17:00.
Ze względu na duże obłożenie zamówieniami w bieżącym okresie, BOK obsługuje obecnie jedynie odbiory dużych zamówień (powyżej 60 stron) na umówione godziny.
Pozostała obsługa bezpośrednia Klientów przez BOK (zawieranie umów w biurze, odbiory małych zamówień w biurze) jest tymczasowo niedostępna.
Możliwa jest wyłącznie obsługa zdalna – telefoniczna i internetowa.