Osobiście w naszym BOK we Wrocławiu – bez przedpłat;
Odbiór w paczkomacie Inpost – bez przedpłat – wygodne i anonimowe, gdyż płaci się w paczkomacie; z paczkomatu zamówienie należy odebrać do 48 godzin od momentu otrzymania sms–a o otrzymaniu zamówienia;
Odbiór u kuriera Inpost– kurier dowiezie pracę do Twojego domu i rozliczysz się z nim za usługę przy odbiorze;
Wysyłkę na adres e–mail – zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy.
Odbiór osobisty w naszym Biurze Obsługi Klienta we Wrocławiu – płatność następuje przy odbiorze, po zapoznaniu się z materiałem i raportem antyplagiatowym; do każdego zamówienia wystawiamy rachunek; odbiór opracowania należy zarezerwować minimum 3 dni wcześniej na konkretną godzinę;
Odbiór w swojej miejscowości – w paczkomacie – płatność przy odbiorze – zamówienie wysyłamy przesyłką za pobraniem; odbiór i płatność w paczkomatach Inpost, dostępnych w większości miejscowości – listę dostępnych paczkomatów można sprawdzić tutaj: https://inpost.pl/znajdz–paczkomat ; w przypadku odbioru w paczkomatach preferowane jest posiadanie karty bankomatowej (nie jest to konieczne, ale bardzo ułatwia płatność); Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu – czytaj tutaj: https://inpost.pl/pomoc–jak–odebrac–przesylke–pobraniowa
Odbiór w swojej miejscowości – u kuriera Inpost– również płatność przy odbiorze – przesyłka za pobraniem;
Wysyłka materiałów na adres e–mail klienta – ta forma wymaga jednak opłacenia usługi w terminie ustalonym w umowie; termin wykonania usługi jest jednocześnie terminem płatności.
Masz pytania? Porozmawiaj z konsultantem lub napisz do nas:
Pytanie od Klienta - w odpowiedzi przedstawiamy wstępne warunki cenowe, warunki umowy i zasady gwarancji;
Wycena - do niczego Cię jeszcze nie zobowiązuje. Na tym etapie kontaktujesz się z nami i na podstawie dokładnych wytycznych (formularz do wyceny) wykonujemy kosztorys;
Złożenie zamówienia poprzez zawarcie umowy (osobiście lub w formie elektronicznej). Podstawą złożenia zamówienia jest wyłącznie zawarcie umowy; do umowy należy załączyć formularz z wytycznymi, na podstawie którego była robiona wycena (jest to dokument, który otrzymuje bezpośrednio redaktor tekstu, dlatego powinny się w niej znaleźć wszystkie wytyczne i informacje, które chcesz zawrzeć w pracy, niewpisanie jakichś ważnych dla zlecenia informacji w ankiecie może spowodować, że nie zostaną one uwzględnione);
W celu złożenia zamówienia wystarczy wysłać wypełnioną umowę wraz z innymi wymaganymi dokumentami na nasz adres e-mail. Podpis odręczny nie jest wymagany. Po otrzymaniu dokumentów przydzielony opiekun zamówienia oddzwania na numer telefonu podany w umowie w celu potwierdzenia ustaleń i wytycznych;
Wykonanie opracowania i konsultacje;
Odbiór opracowania i rozliczenie usługi – płatność przy odbiorze materiałów
Ewentualne konsultacje po wykonaniu usługi.
Zamówienia są przyjmowane i realizowane po zawarciu umowy. Daje to gwarancję zachowania stałej ceny, ustalonych terminów oraz innych wytycznych. Najpierw jednak musimy wycenić usługę.